Mundotoro acusada de plagi

José Luis Cantos, autor de l’obra La Monumental de Barcelona que acaba de publicar la seva segona part, ens ha fet arribar un comunicat on mostra el seu malestar amb el portal taurí mundotoro.com. Aquest portal va publicar ahir un vídeo sobre el centenari de la Monumental, on es fa ressó dels tres anys de vergonya per la prohibició del Parlament.

Mundotoro menysprea i plagia”. Així de contundent es manifesta Cantos, que acusa a la web d’aixecar-se en “defensors de La Monumental de Barcelona amb un superb video i, no obstant això, el menyspreu informatiu cap als actes que un bon nombre d’afeccionats barcelonins venim fent sense pausa des de la prohibició taura catalana no existeix per a ells. Fan un superb vídeo, plagiant imatges d’un servidor, sense el més mínim pudor ja que les han extret de mi Youtube, per descomptat sense el meu permís, i a més, menyspreant amb una callada generalitzada les meves reclamacions”.

I afegix: “Cadascun en la seva casa fa el que li vingui de gust, faltaria més, però cal tenir molt poca vergonya per a menysprear les abundants activitats taurines que des de Barcelona venim fent, i després robar-nos descaradament les imatges del nostre treball, perquè els senyors han d’apuntar-se al carro del centenari, per cert, i ho remarco en majúscules, de LA PLAÇA EL SPORT, i no de La Monumental, com ells apunten en el seu SUPERB VÍDEO”.

Perquè es puguin treure conclusions , Cants afegeix aquest link , on es pot comprovar el plagi que assegura: http://joseluiscantostorres.wordpress.com/2014/03/27/el-portal-taurino-mundotoro-desprecia-y-plagia/

Un comentario en “Mundotoro acusada de plagi

  1. De todos es sabido que este portal taurino no tiene verguenza ni credibilidad alguna. Desde la publicación, en los pasados Sanfermines, de una foto de un señor al que comparaban con un cabestro por su volumen, pasando por la invención de los carteles de Fallas que les supuso una seria amenaza de Simon Casas y siguiendo por el tratamiento rastreramente parcial de los festejos que torean las figuritas,… es un sinfín de despropósitos que hacen de “Mundotoro.com” un portal indecente y que, día sí y otro también, tiene que descolgarse con comunicados tipo G5 pidiendo disculpas por su mala praxis.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio está protegido por reCAPTCHA y se aplican la política de privacidad y los términos de servicio de Google.