Morante, Manzanares i Serafin obrirán La Monumental

Morante de la Puebla, Manzanares i Serafin Marin amb toros de Fuente Ymbro. Cartel de luxe per a reobrir La Monumental.

Si es respecta el termini fixat al calendari, el proper mes de març la ILP taurina, promoguda per la Federación de Entidades Taurinas de Cataluña, passarà a la Comissió de Cultura del Senat i es podria aprovar abans del 10 d’abril, per tal de que aquesta nova Llei que declararia els toros com a Bé d’Interès Cultural sigui aprovada pel Congrés dels Diputats.

Amb aquesta Llei aprovada cap al segon trimestre del 2013, La Monumental es podria tornar obrir sense problemes les seves portes, organitzar funcions taurines i planificar una Feria de La Mercè i La Llibertat de gran nivell. A més, Ricardo Gallardo, propietari de Fuente Ymbro ha regalat 7 toros a la FETC per a organitzar aquesta primera corrida de toros, en la que entrarien Morante de la Puebla, Manzanares i el català Serafin Marin.

12 comentarios en “Morante, Manzanares i Serafin obrirán La Monumental

  1. Veurem què passa, perquè també es poden endarrerir aquests terminis com està passant des de es van entregar les signatures.

    Molt de compte amb les modificacions a la ILP que es poguin proposar i aprovar durant el tràmit congrés-senat-congrés.

    També molt de compte amb la magistrada del TC que farà la ponència. Va ser proposada per Montilla i recolzada per CiU i ERC, amb lo que ens podem imaginar que rebrà alguna presió per a que la seva ponència digui que la prohibició és constitucional.

    En cas que tot anés bé, el cartell que m’agradaria és el que diu Josep Maria, els toreros que la tancen, la tornen a obrir.

    El major problema que tindrem de veritat per obrir la plaça, no crec que sigui Balañá, més em preocupa l’ambient independentista que vivim i que vol trencar amb Espanya, que crec que serà el que de veritat ens impedirà tornar a veure curses de braus a Catalunya.

  2. Voleu dir que aquesta noticia no es una inocentada?
    Seria fantàstic si fos realitat per a la gent que estimem de veritat al bou brau, però com diu Francisco serà si vol el Sr.Balanya, que no els veig molt per la labor…

  3. José,
    Me encanta que ante tanta ilusión de poder ir a la Monumental, te preocupes por el precio que serán como los del año 2011.
    Puede ser que en un acto de generosodad y si la Federación regala los toros, puedan ser más baratos.
    Podrían hacer una corrida con precios populares siempre que los toreros se pongan a disposición de hacer algo grande e importante.Ojalá fuera asi pero lo importantre es, llenar La Monumental.

  4. Quiero aclarar que yo, no afirmé este cartel. Lo que comenté, es que al tener 7 toros de Fuente Ymbro,cedidos de forma gratuita a la Federación, podría la Empresa poner el cartel del 23 de Septiembre de 2011: Morante, Juli, Manzanares o ya que el ganadero quería poner a Finito, yo aconseje a Serafín por detrás y en el medio, a quien todos se figuran.
    Lo importante es que en Julio, podamos abrir La Monumental.
    La ILP, nada tiene que ver con impedimentos de la Generalitat dado que lo que permite, es la apertura de nuevo de un negocio privado que es La Monumental, otra cosa sería, si La Plaza, fuera de la Generalitat o del Ayuntamiento.

  5. Sigui quin sigui el cartell el que és imprescindible es OBRIR LA MONUMENTAL JA!!! Volem llibertat.
    Salut, toros i llibertat per a tothom.

  6. Yo creo que el cartel ideal para reabrir la Monumental sería:
    -6 Toros de FUENTE YMBRO 6-
    Epadas:
    JUÁN MORA – JOSÉ TOMÁS – “MORANTE DE LA PUEBLA” – “EL JULI” – SERAFÍN MARÍN – JOSÉ MARI “MANZANARES”. Matando un toro cada uno.
    O sea los seis toreros que con tanta dignidad pusieron broche de oro al fin del toreo,(de momento), en Catalunya.
    Un saludo para todos.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio está protegido por reCAPTCHA y se aplican la política de privacidad y los términos de servicio de Google.