Mario Vilau triomfa a Pedrajas de San Esteban i s’emporta el prestigiós ‘Piñón de Oro’

El noveller català Mario Vilau continua deixant empremta en la seva prometedora trajectòria, després de ser proclamat guanyador per unanimitat del trofeu ‘Piñón de Oro’, que reconeix el millor noveller de la fira de Pedrajas de San Esteban, a la província de Valladolid.

Vilau ha assolit aquest reconeixement després d’una actuació brillant aquest diumenge, en què va tallar quatre orelles a la novellada de Gabriel Rojas. Es tracta de la seva primera temporada com a noveller amb cavalls i en gairebé tots els festejos ha aconseguit sortir per la porta gran, consolidant-se com un dels noms propis de l’escalafó actual.

Amb aquest nou èxit, el català confirma la seva bona ratxa, que ja va començar amb les seves actuacions a Mèxic durant l’hivern, i que ha mantingut en places com Ceret, entre d’altres. Ara, amb el ‘Piñón de Oro’ a les mans, continua sumant fites importants en el seu primer any en circuits destacats.

El pròxim repte de Mario Vilau serà a la fira de Calasparra aquest dimecres 3 de setembre, on matarà una novellada de Pincha. Tres dies més tard lidiarà una novellada de Raso de Portillo a Navacerrada i l’endemà una de Cebada Gago a Peralta. Tot això sense perdre de vista dos compromisos de gran importància com són la semifinal del Circuito Valenciano de Novilladas que es disputarà a Algemesí amb novells d’Osborne el proper 20 de setembre i la fira de El Pilar de Zaragoza on està anunciat per matar una novellada d’Ignacio Pérez Tabernero. 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *