Serafín Marín rep l’alta mèdica després de la greu cornada patida a Las Ventas

El torero català Serafín Marín ha rebut aquest divendres l’alta mèdica després de la greu cornada que va patir diumenge passat, 21 de setembre, a la plaça de toros de Las Ventas de Madrid.

L’enganxada es va produir quan el matador saludava amb el capot al primer exemplar de la tarda, un toro de la ramaderia de Monteviejo anomenat Estafador. En la segona verònica, l’animal es va colar per dins i va envestir violentament el torero, que va rebre una cornada al terç mitjà-inferior de la cara lateral externa de la cuixa dreta, amb una trajectòria ascendent de 30 centímetres. La ferida va provocar destrosses a la fàscia lata i al vast extern. A més, Marín també va patir lesions inciso-contuses a la zona frontal esquerra i occipital.

Després de passar per l’equip mèdic de Las Ventas i posteriorment ingressar a la Clínica Fraternidad, Marín ha pogut abandonar el centre hospitalari i continuar la recuperació a casa.

En una publicació a les seves xarxes socials després de rebre l’alta, el torero ha expressat el seu agraïment: «Gracias al equipo médico de Las Ventas y a la Clínica Fraternidad por haberme cuidado tanto en estos momentos tan difíciles para mí.»

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *