Participa!

Ara es el teu moment, el nostre moment, el moment de sumar els esforços que durant tant de temps hem demanat. Com ja se sap, la Federació ha impulsat la iniciativa per tal de que els toros siguin un Bé d’Interès Cultural i demana la nostra ajuda, la festa dels toros, necessita la nostra ajuda. Un darrer esforç. Per tal d’aconseguir les 500.000 firmes i arribar fins al Congrés dels Diputats, es necessiten federataris encarregats de  recaptar les firmes. Si algú està interessat en col·laborar es necessari que es posi en contacte amb la nostra web, a través del email info@vadebraus.com i enviar les dades necessàries:

Nombre………………………..Apellidos………………………………………..

Dirección………………………………………………….nº……………..CP…………….

Población……………………………..Provincia……………………………….

D.N.I…………………………………..Teléfono Móvil………………………………..

Correo electrónico…………………………………………………………………….

D’altra banda, el president de la Federació d’Entitats Taurines de Catalunya, ha viatjat a Madrid per a reunir-se amb empresaris del món tauri, a més de ramaders, el Foro de la Juventud Taurina, i d’altres organitzacions com a penyes taurines, a més de la premsa especialitzada.

PODEMOS!

3 comentarios en “Participa!

  1. Se agradece, siento entonces no poder colaborar por mi edad, no obstante, ¿puedo dar mi firma a pesar de mi minoría de edad?

  2. Para ser Fedatario,hay que ser mayor de edad,(más de 18 años)estar censado en España y solicitar el certificado de Penales. (Se puede solicitar por internet y es gratuito).
    Hay que rellenar los datos que figuran más arriba y a través de Vadebraus, hacerlo llegar a la Federación.
    HEMOS DE CONSEGUIR 2.000 FEDATARIOS EN TODA ESPAÑA. SI DE VERDAD OS SENTIS AFICIONADOS, TENEIS QUE OFRECEROS COMO FEDATARIOS.
    Gracias y un abrazo de,

    Luis Mª Gibert Clols

  3. Buenas. Mi edad es de 16 años, luego soy menor de edad. Aún así me gustaría colaborar. Tan sólo quiero saber si es necesaria la mayoría de edad para ser fedatario.

    Independientemente ya de eso, aprovecho también para preguntar si para firmar también es necesario.

    Gracias de antemano.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *