Amposta acollirà el XXI Congrés Nacional del Bou amb Corda

La Federación Española de Toro de Cuerda ha celebrat aquest cap de setmana a Amposta la seva Gala Anual 2026, un esdeveniment en què es va presentar oficialment el XXI Congrés Nacional del Bou amb Corda, que se celebrarà a la localitat del 2 al 5 de juliol.

L’acte principal va tenir lloc al Teatre La Lira, on també es van donar a conèixer els bous que participaran en el congrés. Durant la mateixa gala, les poblacions federades van votar la seu del Congrés de 2028, i va resultar escollida Chiva.

Així mateix, la Federació va nomenar ambaixador del Bou amb Corda 2026 a Teo Lázaro per la seva tasca de difusió d’aquesta tradició.

La programació va incloure la recepció oficial dels participants, activitats culturals i turístiques, una degustació gastronòmica del territori i el sopar de gala celebrat al Delta Hotel. La trobada va concloure diumenge amb la visita a la ramaderia de Fernando Mansilla per veure alguns dels bous que s’exhibiran el pròxim mes de juliol en el congrés.

Amb aquesta Gala, la Federació reforça la coordinació entre els seus municipis i avança en l’organització del Congrés Nacional que Amposta acollirà el pròxim mes de juliol.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *