Cuestión de razones / Qüestió de raons

Estamos dispuestos a continuar. Esta, como muchas otras, es una de las maneras de decir que no nos callarán, que creemos en lo que sentimos. Que va para cinco años de espera de una sentencia del Constitucional que sí calla. Que esta es la cuarta temporada que, si el que calla no habla, la Monumental quedará otra vez cerrada. Y con ella, que aguanta, nosotros no vamos a ceder. Ni un paso atrás porque no nos hace falta impulso.

Esta página nació en supuesta y plena batalla final, la que algunos pensaron ganada y nos dieron por vencidos. Así, sin preguntar. Pues resulta que no. Que no contaron que, precisamente aquí, se dio a luz a situaciones que hoy perduran y se afianzan. Aquí se empezó a militar, a unirnos. A hablar de toros hasta en catalán. No preguntaron si las armas estaban entregadas o enterradas. No se dieron cuenta que esas armas solo desaparecen cuando se muere, cuando se deja de sentir. Ellos, tan ganadores de partidos sin jugar, no contaron que el alma también se fortalece. La razón. Y el seny català. En todo esto ganamos y ganaremos.

Vadebraus quiere seguir siendo el punto de encuentro que siempre fue. Con el máximo rigor que podamos. Con nuestras mejores intenciones. Con nuestra mayor afición. La Catalunya Taurina seguirá presente en este portal. Nuevas firmas, nuevas colaboraciones, nuevas ilusiones junto a viejas intenciones que todavía hoy siguen vigentes. Una vez más, volvemos a ofrecer este espacio a toda la afición catalana, esa que dio sentido a este portal.

Pronto esperamos ir avanzando algunas novedades. Siguen abiertas las puertas de par en par. Como también esperamos poderos seguir dando las GRACIAS por dar sentido a esta aventura.

 

Estem disposats a continuar. Aquesta, com moltes altres, és una de les maneres de dir que no ens callaran, que creiem en el que sentim. Que va per a cinc anys d’espera d’una sentència del Constitucional que sí calla. Que aquesta és la quarta temporada que, si el que calla no parla, la Monumental quedarà una altra vegada tancada. I amb ella, que aguanta, nosaltres no anem a cedir. Ni un pas enrere perquè no ens fa falta impuls.

Aquesta pàgina va néixer en suposada i plena batalla final, la qual alguns van pensar guanyada i ens van donar per vençuts. Així, sense cap pregunta. Doncs resulta que no. Que no van comptar que, precisament aquí, es va donar a llum a situacions que avui perduren i es refermen. Aquí es va començar a militar, a unir-nos. A parlar de toros fins en català. No van preguntar si les armes estaven lliurades o enterrades. No es van adonar que aquestes armes només desapareixen quan es deixa de viure, quan es deixa de sentir. Ells, tan guanyadors de partits sense jugar, no van comptar que l’ànima també s’enforteix. La raó. I el seny català. En tot això vam guanyar i guanyarem.

Vadebraus vol seguir sent el punt de trobada que sempre va ser. Amb el màxim rigor que puguem. Amb les nostres millors intencions. Amb la nostra major afició. La Catalunya Taurina seguirà present en aquest portal. Noves participacions, noves col·laboracions, noves il·lusions al costat de velles intencions que encara avui segueixen vigents. Una vegada més, tornem a oferir aquest espai a tota l’afició catalana, la qual va donar sentit a aquest portal.

Aviat esperem anar avançant algunes novetats. Segueixen obertes les portes de bat a bat. Com també esperem poder-vos seguir donant les GRÀCIES per donar sentit a aquesta aventura.

Un comentario en “Cuestión de razones / Qüestió de raons

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio está protegido por reCAPTCHA y se aplican la política de privacidad y los términos de servicio de Google.