Ahir va ser interessant jornada taurina amb la participació de dos joves de l’Escola Taurina de Catalunya, Antonio Arrebola i Abel Robles van destacar en les seves actuacions, en les places franceses de Saint Gilles i Rieumes, respctivament.
Antonio Arrebola, va participar en una classe pràctica pels alumnes de les escoles taurines, i va estoquejar un jòneg de la ramaderia d’Albaserrada. Va firmar una actuació molt madura i assabentada, deixant un espadàs ben col·locat, malgrat tot, no va poder triomfar a causa de l’esborrany amb l’estoc de creueta, que va haver d’usar en vàries ocasions. A França, el pes de la sort suprema es molt important, i el públic, va agrair l’esforç del noi i va valorar positivament l’actuació premiant-lo amb una ovació molt forta, i entenent la fallida, d’un jove valor en alça.
Per la seva part, Abel Robles, va participar en un duel, amb el Tolosa del Centre Francès de Tauromàquia a la plaça de Rieumes, i va estoquejar dos animals de la ramaderia francesa de Darre. Abel, va guanyar una orella del primer bou, i també es va capficar amb l’espasa al segon, per lo que només va poder escoltar palmes d’agraïment.