No hay billetes

Divendres passat es va presentar el llibre La Monumental de Barcelona de “de Joselito el Gallo a Manolete” a Mataró. Hi va haber un gran ambient i afluència de públic, i en argot taurí podriem dir que es va penjar el cartell de NO HAY BILLETES.

El propi autor Jose Luis Cantos Torres, va ser l’encarregat de  presentar la seva obra, a més de detallar vàries anècdotes succeïdes durant la seva elaboració. Els assistents van poder contemplar una excepcional exposició de vestuari taurí, donat pel noveller de Mataró Raúl Fajardo Niño de Guadix, que va assitir com a convidat.

Jose Luis Cantos, ha declarat está molt satisfet pel gran acte que es va celebrar, “Estoy muy contento por la presencia de tanto público y quiero agredecer la organización impecable de los distinguidos miembros de La FECAM de Mataró”.

La Monumental de Barcelona de “de Joselito el Gallo a Manolete”, es va presentar oficialment al Hotel Oriente de Barcelona el passat 18 de juny, i durant la fira de La Mercè, també es va mostra a una representació del Club Taurí de Milà.

Un comentario en “No hay billetes

  1. Muchas gracias a los componentes de VADEBRAUS, y a David Dorado, por hacerse eco de las notas de premsa en relación con la promoción de mi libro LA MONUMENTAL DE BARCELONA “de Joselito el Gallo a Manolete” que les mando.

    Les estoy muy agradecido, y felicidades por la labor tan extraordinaria y meritoria que desenpeñan.
    Un saludo,
    José Luis Cantos Torres, autor del libro.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *