El noveller català Hugo Casado va tallar una orella aquest cap de setmana a la plaça de toros d’Albacete, en una classe pràctica de la Lliga Internacional d’Escoles Taurines. Casado, alumne de l’Escola Taurina d’Écija, va ser l’encarregat d’obrir un festeig que va acabar amb vuit orelles.
Els novells de Castillo de Azuel van donar bon joc en conjunt i van permetre als sis participants mostrar-se davant del públic. Casado va obtenir una orella, el mateix premi que Iker de Virgilio, de Castelló, Armando Bustos, de Motril, i Daniel Rivas, de Linares.
Els dos grans triomfadors de la tarda van ser els representants de l’escola local. Manuel Blasco va tallar dues orelles i Curro de Belén en va aconseguir dues més en el sisè i últim novell, que va ser premiat amb la volta al ruedo pel seu comportament.
Fitxa:
Hugo Casado (Écija), una orella
Iker de Virgilio (Castelló), una orella
Armando Bustos (Motril), una orella
Daniel Rivas (Linares), una orella
Manuel Blasco (Albacete), dues orelles
Curro de Belén (Albacete), dues orelles.

