Rahola al carrer

Pilar Rahola, controvertida comentarista polèmica ex-dirigent de ERC i antitaurina, ha estat acomiadada d’Onda Cero després de publicar un article a La Vanguardia on acusava i criticava al reconegut aficionat taurí Carlos Herrera, per la seva defensa dels toros a Catalunya.

No m’alegro del mal de ningú, però he de dir que s’ho té ben merescut. L’article titulat “La Chusma” esta escrit des d’un punt victimista i maquiavèl·lic e insulta constantment  al cèlebre presentador de Herrera en la Onda. Rahola assegura, tot i que no ha preguntat als 40.000 que van anar el passat cap de setmana a La Monumental, que la majoria de catalans estan en contra dels toros, i es clar s’oblida que la prohibició va estar recolzada per 180.000 signatures, d’una població de 7 milions i mig… La majoria diu!

Insulta i acusa i s’oblida dels insults que rebem els aficionats cada diumenge des de l’altra banda del carrer Marina, si no els ha escoltat “Asesinos!!” o “Hijos de puta” son un exemple, també s’oblida de les constants provocacions, com el brindis de l’últim día, això sobra no senyora Rahola?

S’oblida també la senyora Rahola que potser aquesta prohibició del Parlament es inconstitucional, i la decisió de si es poden celebrar o no corrides de toros a un país com es España depén d’una empresa que la vulgui organitzar. Es per això que en el cas particular de Catalunya, la decisió de prohibir aquesta activitat esta pendent de revisió pel Tribunal Constitucional.

Pilar Rahola, una més a l’atur, que per cert ha crescut el passat mes en 95.817 persones , tot i que no crec que aquesta senyora tingui problemes per arribar a la fi de mes.

10 comentarios en “Rahola al carrer

  1. Y ahora rectifican y la vuelven a llamr. Y claro, ella tiene tan poca dignidad que va y acepta. Ese es el personaje y, sobre todo, “la pela és la pela”.

  2. Ya hera hora que alguien les valla descargando las pilas a estos personajesques anticulturales y tradicionales, que como no tienen ni idea, todavia hechan la culpa a Franco, como si él fuera el que inventó este espectaculo. A cada (?) les llega su día.

  3. Es la que tuvo la desfachatez de decir un día a un guardia “No sabe Vd con quien esta hablando” en la mas pura tradición franquista. Vayase Vd a la mierda, señora rachola

  4. Pues yo más bien diría que “quién a gritos mata gritando muere”, ¡porque vaya vuvuzela que está hecha la fanática ésta!

  5. Fuera de la vida pública los totalitarios y excluyentes y la tal Rahola lo es. Al señor Portabella ya lo echaran las urnas.

  6. Ni me alegra ni me disgusta, es lo justo. De paro nada, trabaja para varias cadenas y va camino de ser Consellera con Mas, al tiempo. Su peloteo al gran jefe Mas llega a cotas insospechadas, su arrogancia eterna y el creerse lo que no es, forma parte de su vida. Ni me alegra ni me disgusta, es lo justo ya que “quien a hierro mata, a hierro muere”.

  7. Pues yo me alegro.Es otra fascista de la calaña del payaso Portabella, acordaros del patético episodio con el guarda urbano que le iba a poner una multa siendo concejala del ayuntamiento de Barcelona.Por cierto, NO ES NI PERIODISTA, y tan nacionalista excluyente que es no tiene pudor(por el dinero, claro está) de salir los sábados por la noche en el mismo programa de telebasura nacional donde sale la Esteban.Eso para que vaya de intelectual.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *