Manuel de Reyes guanya el “Bolsín La Muleta”

El diumenge passat, 21 de maig, es va celebrar a Saint-Martin-de-Crau el “Bolsín La Muleta d’Arles” en doble sessió, de matí i tarda. En la matinal, hi va haver una tempta de quatre vaques de la ramaderia de Granier, encaste Santa Coloma, pels alumnes Dylan Rimbaud, d’Arles; Manuel de Reyes, de l’Escola Nimes/Catalunya; Climent, de l’Escola de Béziers i Yan Lamotte de l’Escola Adour Afición.

De Reyes i Lamotte es van classificar per a la final de la tarda on van estoquejar un novell de la mateixa ramaderia. Manuel de Reyes va realitzar una faena on van destacar les sèries al natural i va matar d’una bona estocada. Els dos novellers van resultar vencedors i van compartir el trofeu de La Muleta de Arles.

El 13 de maig hi va haver un altre bolsín a Vergèze. Es van torejar, sense mort, quatre novells de Roland Durand. Hi van participar els aspirants Tristan Espigue, de l’Escola d’Arles; Manuel de Reyes de l’Escola Taurina Nimes/Catalunya; Yan Lamotte, d’Adour Afición i el català Cristian Alfaro. Després de les seves respectives actuacions, el jurat va concedir una orella simbòlica a tots els alumes i va atorgar el premi conjuntament.

Un comentario en “Manuel de Reyes guanya el “Bolsín La Muleta”

  1. A ver, sólo por aclarar. En el título de la noticia se dice que ganó Manuel de Reyes el Bolsín. Y más abajo en el texto se dice que los dos novilleros (Manuel de Reyes y Lamotte) resultaron vencedores y compartieron el trofeo. ¿En qué quedamos? No es lo mismo ganar en solitario que ex aequo.

    Pero, para mayor confusión, en la fotografía que ilustra la noticia vemos que es Lamotte el que posa con el premio de vencedor del Bolsín (es el trofeo de color negro). ¿Empataron y le dieron el premio a Lamotte? ¿Por qué? ¿Por qué dice el titular que ganó Manuel de Reyes?

    Sólo lo comento por curiosidad, porque la noticia es muy confusa. Suerte a Manuel de Reyes y felicidades por el trofeo, sea compartido o no, o sea en primer o segundo lugar.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *