Boix presenta a Barcelona el seu llibre ‘Toros sí’

Ahir es va presentar a Barcelona la nova obra de Salvador Boix, ‘Toros sí’. Amb la sala del Museu Can Framis plena de gom a gom, Boix va estar acompanyat per Jaume Josa i pel president de la Fundació Vila Casas, Antoni Vila Casas.

Després d’una interessant exposició de Jaume Sosa, va prendre la paraula el recentment premiat autor català, que emocionat va agrair a tots els assistents la seva presència. El seu discurs va estar “acompanyat” per la muleta amb la qual José Tomás va torejar i indultar Idílico el 21 de setembre de 2009 i que el mateix torero va regalar al que ja era aleshores el seu apoderat. Boix ha incidit en la trama política que va acabar en la ja coneguda prohibició, alhora que es mostrava esperançat amb les possibilitats que existeixen per a que no arribi a entrar en vigor.

Salvador Boix no va desaprofitar l’ocasió per elogiar a l’afició de Barcelona: “En cap lloc es viu amb més passió una corrida de toros que a la Monumental“.

Foto: Faricle

3 comentarios en “Boix presenta a Barcelona el seu llibre ‘Toros sí’

  1. Quiero comprar el libro de Salvador Boix. Para mi este señor junto con el periodista Paco March son de los que hablan más claro y de los más luchadores en lo que se refiere al mundo del toro en la actualidad. Seguro que con gente como ellos y muchos más otro gallo nos hubiera cantado, pero claro se trataba de ir a lamer la levita a esta pandilla de chusma (políticos de CIU, i algún que otro del PSC), para que finalmente nos traicionaran y acabaramos prohibidos. Ya se veia a venir. ¿Porque no se hizo publicidad del manifiesto de una buena parte del mundo intelectual catalán en contra de la prohibición? ¿porque no se hicieron muchas más cosas para que la sociedad catalana se enterara que los taurinos también existimos?. en fin ya es tarde. Se dejaron de hacer muchas cosas que se podiran haber hecho. No supieron o quisieron escuchar. Por favor señores de la UTYAC no caigan en el mismo error.

  2. Una de las perlas de este magnífico libro es cuando Boix explica el sms que mandó a David Pérez tras la aprobación de la ILP el 28 de Julio: “Felicidades por la parte que te toca, maldito traidor”.

    Como dijo aquel: Que n’aprenguin!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *