Tots a una

La UTYAC es presenta i comencen les activitats reivindicatives. El passat dissabte es va presentar la junta directiva als seus socis, els estatuts i la inscripció al registre de la Generalitat com associació. Com que les gestions que s’han dut a terme i les activitats que es farán properament comportaran unes  despeses l’UTYAC amb el beneplàcit  de tots els socis presents, va acordar una quota de subscripció anual de 10€.

La Junta Directiva esta formada per:

Paco Píriz, Presidente

Verónica Moreno, Vicepresidenta

Antonio Guillén, Tesorero

Cristian Alemany, secretario

José María Alarcón, vocal

Jordi Bertrán, vocal

David Dorado, vocal

David Sánchez, vocal.

Tal i com es va acordar a la reunió, l’UTYAC anuncia mobilitzacions per defensar la llibertat, la primera serà el proper dissabte 20 de novembre en un miting de CiU (partit que va votar prohibir els toros en bloc).

La concentració dels socis de l’UTYAC i de tots els taurins que vulguin venir serà el dissabte 20 de novembre a les 11 del matí a l’Avinguda Maria Cristina, plaça Espanya, a sota de les dues torres.

El miting de CiU comença a partir de les 12 del migdia, i es al Teatre Musical (antic Palau d’Esports) per tant, la idea es anar tots junts des de la plaça Espanya, mostrant les nostres pancartes.

Tot i que la concentració taurina serà un acte reivindicatiu i totalment pacífica, la UTYAC també ha sol·licitat els permís pertinent a la Guardia Urbana per a poder manifestar-nos legalment.

Des de vadebraus.com animem a tots els taurins a assistir a aquesta concentració  pacífica com a acte reivindicatiu, es importantíssim la vostra presència, només amb el vostre suport aconseguirem tenir el ressò necessari perquè ens escoltin i així poder tenir un altre triomf en aquesta dura batalla mediàtica, com ja vàrem aconseguir en les concentracions anteriors.

Ànim i lluita no ens rendim.

7 comentarios en “Tots a una

  1. ULTIMA HORA: Nos han denegado el permiso!! Seguiremos informando, igualmente esta tarde se tratara el tema en la Casa de Madrid.

  2. No creo que nos concedan el permiso (ojalá me equivoque) pero da igual, tenemos que ir y hacer acto de presencia con nuestra reivindicacion. !SALUD Y TOROS!

  3. No perdamos la esperanza. Esta misma mañana ya se ha presentado otra solicitud para obtener el permiso. En cuanto nos contesten oficialmente, os lo comunicaremos.

  4. Ya no pueden humillarnos más,es increíble como se puede permitir que atenten contra nuestra libertad incluso para manifestarnos y no hagamos ni digamos nada. Yo desconozco las repercusiones legales que tiene esta negativa a dejarnos manifestarnos pero por favor si alguien las conoce que las diga porque esto no puede quedar impune…es un delito…un atentado grave contra una ley Constitucional.
    Donde está sentado ahora el Sr Corrales? Se sentó en la Monumental al lado del Sr David Perez para Consolarlo…no hay consuelo para nosotros?.
    Vale ya…que den la cara por favor, que nos ayuden los que tienen poder , estamos abandonados a nuesta suerte. Vale ya de vejaciones

  5. no votar a los partidos abolicionistas que dan cobijo a los amigos de la provocacion que son los antitaurinos
    hay que cerrar el grifo a esta gente amiga del no trabajo

  6. Hace 3 meses hice una queja formal a los Mossos sobre la concentración nada pacífica de los anti frente a la Monumental y me contestaron que todo ciudadano tenía derecho a manifestarse.Parece ser que somos ciudadanos de segunda.
    Creo que después de ver el permiso del que han disfrutado éstos todos estos años e incluso después de la prohibición( lo cual era una auténtica provocación), si lo vuelven a denegar deberíamos ir al juzgado de guardia.

  7. 17:50- ULTIMA HORA: De momento nos han denegado el permiso para poder realizar la manifestación. Se ha presentado recurso de urgencia y nos han dado un plazo de 24/48 horas para darnos contestación. No nos rendimos!!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *