Serafín Marín puntua a Saragossa i a Madrid

Una orella a Saragossa i un tomb a la plaça a Las Ventas és el balanç positiu del català Serafín Marín en el seu important cap de setmana en places de primera. Ambdues tardes, ha aconseguit els únics triomfs i amb un important ressò en els mitjans taurins.

Dissabte li tallava l’orella a un toro de Felipe Bartolomé a la concurs de Saragossa. El toro va prendre cinc varas i va ser premiat amb la volta a la plaça per la seva bravura especialment en aquest terç. Segons mundotoro.com “en la muleta el catalán le buscó las vueltas porque el toro no fue tan bravo como en el caballo, aunque tuvo embestidas aprovechables por el pitón izquierdo”.

El seu compromís d’avui a Las Ventas s’ha saldat amb un tomb a la plaça en el cinquè, un sobrer molt perillós de Mauricio Soler Escobar de 680 quilos de pes, al qual el de Montcada li va plantar cara sense arronsar-se. “Serafín cuajó los mejores momentos del festejo con el quinto tris, que reemplazó primero a un animal flojo al que pudo cuajar con el capote. Le provocó mucho con la voz y con el toque, arriesgando hasta el punto de casi sufrir un percance en un derrote del toro, que le tocó la banda derecha de la taleguilla. Muy valiente Serafín en una labor rematada de otro estoconazo que ratifica sus buenas sensaciones y para la que se pidió la oreja”.

També cal destacar el gran moment que travessa amb l’espasa. D’aquesta manera, Serafín Marín torna a demostrar el seu bon moment, apuntat en la fi de la temporada passada.

Foto: www.larazon.es

3 comentarios en “Serafín Marín puntua a Saragossa i a Madrid

  1. Vi la corrida de Madrid por tv. No se si el truco para los estoconazos estará en el guante bionico de Serafin. Jejeje. Sensacional. Enhorabuena maestro.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *