Carta a Artur Mas

A més de prohibir-nos i arrel de la denegació del dret a manifestar-nos, i a tan sols una setmana de les votacions. L’afició taurina de Catalunya, que no te dret a la seva llibertat, però si vot en les properes eleccions a La Generalitat, es comença a moure.

Víctor Martin, ens comunica que degut a la seva decepció s’ha posat en contacte directament amb Artur Mas, per obligar-li a donar la cara i a explicar el perquè de la separació entre correbous i corrides de toros. El blindatge d’uns i la prohibició d’altres.

Jo em pregunto que volen? Volen una disgregació entre aficionats?  Volen que ens separem i que no ens unim? Que volen?Crear enfrontaments entre els aficionats als toros i als correbous?  Aquests polítics ja comencen a fer una mica massa de nosa.

Tot i aquestes tretes polítiques, no ens enganyaran, ara més que mai hem d’estar tots units, aficionats, UTYAC, Federació, Plataforma, aficionats als correbous…Tots!

Víctor enhorabona per la iniciativa, que reproduïm literalment per a que tothom

Email de Víctor:

Després de l´esperpentica prohibició dels toros i del blindatge dels correbous i aprofitant que en teoria estem en democràcia havien pensat manifestar-nos de manera totalment pacífica uns quants aficionats el próxim dissabte 20 davant de l´antic palau d´esports on vosté farà un miting.Quina és la nostra sorpresa quan ens han denegat el permís.Com vosté sap els antitaurins han estat més de 3 anys en l´altre vorera del carrer de la Marina insultant i provocant amb el beneplacit de les forces de l´ordre públic.Com a antic votant seu m´agradaria saber què opina d´aixó (negació d´un dret constitucional) i si us plau no em contesti que aixó és cosa del senyor Saura i del seu Departament.Molt amable.

Contestació d’Artur Mas:

Benvolgut senyor Martín, crec que vostè sap que no és CiU qui concedeix aquests permisos i, per tant, tampoc qui els denega. Cordialment, Artur Mas, President de CiU.

Artur Mas, una vegada més, valent i donant la cara….sense comentaris.

6 comentarios en “Carta a Artur Mas

  1. ¿Por qué? No entiendo…

    Se prohíbe la construcción de nuevas plazas de toros y el montar las portátiles ¿Nosotros callamos porque teníamos un montón construídas?

    Se derriban plazas de toros o se dejan en abandono como en Gerona, Lloret o Figueras entre otras ¿Nosotros callamos porque todavía quedaban tres (Olot, Tarragona y Barcelona?

    Años han estado los antitaurinos insultando desde la acera de enfrente, pisoteando nuestra libertad de acudir a una tradición. ¿Nosotros entrábamos indignados y nada más?

    Los que nos pueden ayudar no lo hacen porque reciben no se cuantos millones de euros a cambio de su silencio ¿Nosotros intentamos fielmente apoyar a esos traidores?

    Se nos prohíben las corridas de toros “por defensa al animal” pero se blindan los correbous por “tradición” ¿Nosotros seguimos medio callados por ser educados?

    Queremos hacer una manifestación pacífica durante un mitin de CiU y se nos deniega el permiso por “provocadores” mientras que a los antitaurinos se les concedía por “no se que diferencia” ¿Nosotros respondemos pacíficamente y democráticamente?

    ¡A LA MIERDA! YO SOY DEMOCRATA, Y LA DEMOCRACIA DICE QUE TU LIBERTAD ACABA DONDE EMPIEZA LA MIA. NOS LA HAN PISOTEADO SIEMPRE, O NO LO VEIS, EN CATALUÑA PARA NOSOTROS NO EXISTE LA DEMOCRACIA, QUEDAMOS EXCLUIDOS DE ELLA, ¿POR QUE ACTUAR EN RAZON DE ELLA PUES?

    No se como acabará esto de la crisis, pero entre la memoria historica, los nacionalismos, los parados, los empresarios y obreros y ahora nosotros entre otros tantos, están volviendo a crear las dos Españas… Dios no quiera que pase nada…

  2. PPc y CIUDADANOS sin ninguna duda, ya es el momento de tirar a esta casta politica que durante estas decadas a llevado a cataluña a la decadencia economica social y culturalmente.

  3. Creo que la denegación del permiso de manifestación es totalmente irregular.¿Alguien domina de leyes y nos lo puede confirmar?.Si es así deberíamos denunciarlo.Que no se piensen que estamos muertos.
    Saludos.

  4. amigos catalanes,veo con gusto que no han bajado la guardia y que estan unidos.
    si siguen asi pueden lograr muchas cosas. no se dividan sigan luchando por un fin comun!!!
    les escribo desde mexico, no conosco españa, pero no hay la posibilidad de que pudiera haber una plaza de toros mas pequeña en los limites de cataluña… y no tubiera problemas de prohibicion¿¿

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *