De qui parlem?

Es català. Va néixer a Esplugues de Llobregat a l’any 1970. La seva afició a la tauromàquia es va despertar de nen, assistia a una Penya Taurina que hi havia a Esplugues en homenatge al també torero català Manolo Martin. Juntament amb Angel Lería, César Perez i Juan España”Españita” va formar part d’una quadrilla de nens toreros catalans, i va poder actuar en moltes funcions de formació. Es va posar el vestit de torero per primer cop, l’1 de maig de 1986 a la població de Santa María de Barbera, que avui es coneix com a Barberà del Vallès. A finals de la dècada dels 90 va iniciar una nova etapa com a torero de plata. Com a banderiller ha acompanyat a toreros com Antonio Ferrera, Antonio Barrera i actualment ho fa amb el torero de dinastia Sebastian Palomo Linares.

Durant la seva carrera se li ha reconegut la seva excel·lent labor amb premis com l’otorgat al millor banderiller de la temporada 2009 a Barcelona, per l’Associació de Crítics e Informadors Taurins de Catalunya. Al 2009 també va rebre el guardó “Torero de Plata”, per part de “Circulo de Amigos de la Dinastía Bienvenida de Barcelona”. Aquesta temporada 2010 ha estat la Penya Taurina Angel Leria de Zaza Capilla, de L’Hospitalet, qui ha premiat la seva  tasca.

Avui us presentem a Jose Pablo Monje Revaliente. Pepín Monje.

Un comentario en “De qui parlem?

  1. Como aficionado a los toros, celebro enormemente, que en paginas como esta, no solo tengan cabida los matadores, si no ademas darle tambien cabida a los toreros de plata.
    Ya que ellos tambien forman parte de este mundillo y son los GRANDES OLVIDADOS. Es todo un lujo poderlos ir conociendo.
    En otro apartado de cosas quisiera proponer una idea a esta pagina, con el fin de atraer a mas aficionados y es la siguiente. Hacer algo parecido a Burladero.com, es decir intentar poder tener contacto directo con nuestros toreros, hacerles preguntas y que ellos nos contestaran, seria una manera de formar entre todos un equipo muy CATALAN y en estas invitaciones incluir como no a los TOREROS DE PLATA.
    Creo que burladero.com ahi tiene todo un acierto. Al primer personaje que yo escogeria seria al Nº1 encuanto a su representacion catalana JOAQUIN BERNADO ya que ademas de haber nacido en Santa Coloma de Gramanet y haber tenido un historial muy dilatado basado casi todo en nuestra Monumental, se retiro a Madrid. Y creo que tiene mucho que responder a la aficion catalana. Es una opinion GRACIAS

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *