El proper dissabte, dia 20 de juliol, a les 12 hores els aficionats de la Penya La Collada-Sis Camins convoquen una manifestació a la plaça de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú com a repulsa a la no autorització del tradicional correbou per part del ple municipal . Aquests espectacles s’han celebrat des de fa més de 30 anys i han participat nombrosos novellers catalans.
Fins ara hi havia una majoria de regidors favorables a permetre la celebració de la festa. No obstant això, aquest any, una majoria de regidors van negar el permís per tramitar l’autorització del Departament d’Interior de la Generalitat. 10 regidors es van mostrar favorables a la prohibició (tres de CiU, tres del PSC, dos d’ICV i dos de la CUP), 8 l’autoritzaven (tres del PP, tres del PSC i dos de CiU) i 5, entre ells l’alcaldessa Neus Lloveras, es van abstenir. Dos regidors no van estar en el ple.
Per aquesta raó, els socis de la penya d’aquest barri de Vilanova, convoquen a tots els aficionats a aquesta manifestació, per mostrar el seu descontentament amb la decisió de la majoria dels seus regidors.
En cataluya los correbous estan blindados
PREGUNTO A NUESTRA ALCALDESA
NEUS LLOVERAS………
Vilanova no es cataluya,,,,,,
En que pais vivimos——
La leis es iqual para todos´´´´´´
Ya lo veo
Alcaldesa NEUS
Visca cataluya .y .visca los correbous