Oferta per a viatjar a Istres

L’empresa que gestiona la plaça francesa de Istres. S’alia amb l’afició catalana. Ambdós empresaris Bernard Marsella i Cesar Perez, van escollir Barcelona per a presentar els cartells que composen la seva fira taurina, i ara per tal de facilitar-nos l’assitència als toros, ofereixen un pack-oferta, que consta d’hotel, dinar i entrades als toros.

Cal recordar que Istres està a poc més de 4h en cotxe des de Barcelona i que celebrarà la seva fira taurina el cap de setmana entre el 15 i el 17 de juny. La oferta que ens proposa l’empresa de Istres inclou:

  • 1 nit d’hotel en habitació doble.
  • 1 esmorzar.
  • 2 dinars a l’hotel (divendres i dissabte)
  • 2 entrades als toros (divendres i dissabte)

Divendres 15 de Juny: Toros de Nuñez del cuvillo per a Antonio Barrera, Jose Mari Manzanares i Alejandro Talavante (presentació a Istres).

Dissabte 16 de Juny: Toros de Victorino Martin per a El Fundi, Juan Bautista i Alberto Aguilar.

El preu total de l’oferta es de 155€ per persona, i els interessats ja poden fer les reserves per telèfon trucant al 659 26 58 86.

11 comentarios en “Oferta per a viatjar a Istres

  1. No te preocupes lópez, por cierto estás muy enterado de todo este affaire… confiesa, confiesa… un saludo y gracias por la información.

  2. disculpa joan, no pensé que querias decir que la adac estaba detras disculpa. y por supuesto que ojalá no pongan barreras.

  3. Lopez, ya he leido que la ADAC no tiene nada que ver en esto, por eso mi comentario era en el sentido de que espero que no dificulte la celebración de estos festejos (creo que han condicionado la celebración de la corrida a que no se anuncie ningún torero acartelado en la feria de este año). Sino me equivoco la plaza de Céret es de titularidad privada, supongo que en ese caso se llega a un acuerdo con el propietario, se paga el alquiler que pida y listos.

    También espero que los organizadores de este festejo extraordinario sean conscientes y consecuentes con el nivel de toro que exije la afición de Céret. Sé que D. Tomás Prieto de la Cal en este sentido no es nada sospechoso y sabrá estar a la altura (como ha estado siempre que ha lidiado en Céret).

    Finalmente, decir que el fin de semana del 20 de mayo coincide con la feria de Ales (feria torista que anuncia toros del Hoyo de la Gitana) tal vez sea mejor el fin de semana anterior porque el posterior coincide también con la gran feria torista de Vic.

  4. joan no tiene nada que ver la adac simplemente le vieron en el campo una corrida para este año para la feria y se la dejarón colgada, y don tomas prieto de la cal quiso lidiarla para no comersela en el campo y pensó que seria una buena idea celebrar unacorrida de toros para la afición catalana asuminedo el los gastos junto a un amigo de gerona, pero el que hace y desace es tomas prieto… y si a eso de sumas que regalo 6 erales a la escuela taurina de cataluña…por hay van los tiros

  5. Gràcies López, tant de bó es celebrés també una jonegada pel matí (millor no fer-se gaires il.lusions).

    Sí, Alberto diuen que participa en la financiació de la correguda un grup d’empresaris catalans (suposo que de la Catalunya del Nord -França- perquè del em sobtaria bastant).

    A la organització de la correguda també participa el club taurí (penya taurina) de Céret “Bous i cireres”. Està clar que escollir els toros de la Marquesa porta ña marca de l’afecció de Céret.

    Tant de bó els de l’ADAC i Juan Carlos Carreño no posi entrabancs i es celebrin el festejos rumorejats… informeu!!!

  6. joan algo se va a calebrar, posiblemente una novilladapor la mañana tambien de priete de la cal y por la tade una corrida de toros, parece ser q se quiere hacer un dia de para la aficion catalana..y si será el dia 20mayo

  7. Nois, ¿qué sabeu del rumor de la celebració de una correguda de toros de Prieto de la Cal a Ceret el diumenge 20 de maig? Per el que he llegit es tracta d’una iniciativa de certs industrials catalans (?) que volen celebrar una correguda de toros amb cert aire reivindicatiu contra la prohibició dels toros a Catalunya. Estavan pensant celebrar la correguda a alguna plaça de la província de Castelló, peroò sembla que la escollida és Ceret.

    Em sembla que una correguda de toros a Ceret amb toros de Prieto de la Cal es la millor manera de reivindicar la tauromàquia.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *